FAQ

Betaalmethoden

  • Betaling via Ideal

iDEAL is een veilige betaalmethode en is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat je kunt afrekenen in je vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. Je gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank en e.dentifier bij ABN AMRO). De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. 

  • Betaling vooraf per bank

De betaling dient op de dag van levering op onze rekening te zijn bijgeschreven. Je kan het bedrag overschrijven naar IBAN nummer NL27BUNQ2052405798 ten name van Dream Floors, onder vermelding van u naam en het factuur of offerte nummer.

Betaling onder rembours

Voor het betalen onder rembours wordt €15,00 aan rembourskosten berekend. Je dient dan het bedrag incl. de rembourskosten gepast aan de chauffeur te betalen.

  • Pinnen en contant betalen bij afhalen

Bij het afhalen van jouw bestelling in Eindhoven of Poppel kan je pinnen en contant betalen met gepast geld.


Bezorgservice

  • Bezorging eigen transport

Wij nemen contact met je op zodra de goederen in ons magazijn zijn gearriveerd. Samen met jou plannen wij een dagdeel in voor levering. Dit wordt via de mail ook bevestigd. Op de dag van de levering kan je rond de afgesproken tijd de chauffeur verwachten. Helaas hebben wij geen invloed op het weer en verkeer dus is het mogelijk dat er van de verwachte levertijd kan afgeweken worden. De levering vind plaats over de drempel van de begane grond. Indien de vloer op een verdieping moet worden geleverd, gelieve dit aan ons door te geven. Ook als er een situatie is waardoor de levering hinder ondervindt, zijn wij daar graag van op de hoogte.

  • Bezorging transportbedrijf

De vloer wordt op de afgesproken dag door een externe transporteur bij jou geleverd. De vervoerder belt je op de dag van levering ruimschoots van te voren op voor het geplande tijdstip.De bestelling wordt op een pallet bezorgd en door de chauffeur bij jou het erf opgereden indien mogelijk. De chauffeur rijdt tot de eerste drempel die hij tegenkomt. De chauffeur bezorgd niet in huis en stapelt het materiaal niet af. Vanwege risico van beschadiging van zowel de woning als het materiaal rijdt de chauffeur de pallet niet naar binnen of een lift in. In het weekend wordt er niet geleverd. Je dient bij de aflevering de goederen op uiterlijke gebreken te controleren en eventuele schade op de vrachtbrief te vermelden alvorens je deze aftekent.

  • Het verzetten van een levering

Indien de levering op de afgesproken datum geen doorgang kan vinden, dien je dit minimaal 24 uur van te voren telefonisch en per mail aan ons te melden. Indien de transporteur voor een dichte deur staat wordt er een nieuwe afspraak met je gemaakt. Hiervoor wordt je dan wel de extra transportkosten in rekening gebracht.

  • Levering op de Waddeneilanden

Wij leveren jouw bestelling op de Waddeneilanden. Hier worden wel extra transportkosten voor in rekening gebracht. Voor meer informatie kan je contact met ons opnemen.


keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x